משלוחים חינם בהזמנה מעל 300 ₪

תקנון ותנאי השימוש באתר www.pinar.co.il (להלן: “האתר”):

תנאי השימוש באתר זה ותקנוני החברה מוגדרים בזאת על מנת להסביר את התנאים וההגבלות להם כפוף משתמש האתר. על פי תנאי ותקנון זה, כל משתמש באתר מסכים ומקבל את התנאים שמופיעים כאן.

התקנון כתוב בלשון זכר אך מתייחס לשני המינים כאחד, וכל ההפניה ללשון זכר מתייחסת גם לנקבה.

בעלות על האתר:

האתר בבעלות חברת אפ אנד פי (בת) בע״מ / F AND P (BT) LTD, שמספרה: 516779949 וכתובתה: המלך ג’ורג’ 95 תל-אביב (להלן: “החברה”).

שירות הלקוחות של החברה הוא בטלפון 053-5540250 או באימייל contact@fandp.io.

מטרת האתר ותנאי השימוש בו:

דרך האתר, ניתן לרכוש מגוון מוצרים, כולל יינות ומשקאות אלכוהוליים.

חשוב להדגיש כי על פי החוק, אסור למכור או לספק משקאות משכרים לגילאי מתחת ל-18. כל משתמש באתר זה נדרש להצהיר כי הינו מעל גיל 18.

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות!

כל מי שמשתמש באתר או נכנס לעמודי האתר, מסכים ומתחייב לפעול על פי תנאי השימוש המפורטים כאן.

החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תקנון השימוש באתר זה מעת לעת בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, וזאת ללא כל צורך בהודעה מוקדמת מראש למשתמשי האתר.

אמצעי תשלום:

ניתן לרכוש באתר באמצעות כרטיס אשראי של אחת מחברות האשראי הבאות: ויזה כאל, ישראכארט, MAX. כל העסקאות כפופות לאישור חברת האשראי.

ההזמנה של המשתמש מהווה בקשה לרכישת מוצרים. אישור ההזמנה יתבצע במייל מצד החברה וכל עסקה תיעשה על פי תנאי התקנון.

מלאי ומחירים:

במידה והמוצרים אינם במלאי, החברה תודיע למשתמש ותאפשר לו לבחור מוצרים אחרים מהאתר או לקבל החזר כספי.

מחירי המוצרים באתר עשויים להשתנות מעת לעת לפי שיקול דעת החברה.

שמירה על סודיות המידע ואי-העברה לצד שלישי:

החברה תעשה כל שביכולתה להגן על פרטיות המשתמש באתר, ומתחייבת לא להעביר את המידע לצד שלישי כלשהו.

לצורך ביצוע הזמנה באתר, יתבקש המשתמש לספק פרטים אישיים כגון שם מלא, מספר תעודת זהות, מספר טלפון, כתובת מגורים, כתובת דוא”ל ופרטי אמצעי התשלום. בביצוע רכישה באתר, המשתמש מעניק את הסכמתו לכך.

בביצוע רכישה באתר, המשתמש מצהיר שהוא מודע כי הזנת פרטים כוזבים היא עבירה פלילית וייתכן שיתרחשו צעדים משפטיים על פי החוק.

כל משתמש הרשום באתר, בהסכמתו, מסכים לקבל הודעות פרסומיות דרך דוא”ל, מסרון או אמצעים אחרים. במידה והמשתמש רוצה להפסיק את קבלת הודעות פרסומיות ניתן בכל עת ללחוץ על “הסרה” או לבקש הסרה במפורש דרך שירות הלקוחות.

כל הפרטים שיוזנו על ידי המשתמש הם באחריות המשתמש בלבד והחברה ו/או האתר לא יהיו אחראים לטעויות הקלדה שייעשו על-ידי המשתמש בעת הזנת הפרטים.

החברה ו/או האתר לא יהיו אחראים לבעיות טכניות שבעטיין פרטי הרכישה לא ייקלטו במערכת כמו גם לכל בעיה טכנית כזו או אחרת המונעת ביצוע פעולות באתר ו/או מבצעת אותן באופן שגוי.

משלוחים, אזורי חלוקה וזמני אספקה:

מחירי המוצרים באתר לא כוללים דמי משלוח שיחולו על כל הזמנה. החברה תפרסם באתר את דמי המשלוח עבור כל מוצר או קבוצת מוצרים, אך תהא רשאית לחייב או לא לחייב דמי משלוח בהתאם לשיקול דעתה.

בעת ביצוע ההזמנה, המשתמש יבחר את כתובת המשלוח מתוך אפשרויות אזורי החלוקה המעודכנות באתר – ואפשרויות אלה הן היחידות שקובעות את אזורי החלוקה של האתר. יש לציין כי אספקת המוצרים מתאפשרת רק בתוך אזור החלוקה הנבחר ורק כל עוד אין מניעה ביטחונית או טכנית לאספקה.

החברה שומרת לעצמה את הזכות להרחיב או לצמצם את אזורי המשלוח בהתאם להסכמים עם ספקים ולשיקול דעתה הבלעדי.

לאזור גוש דן, הזמנות יסופקו תוך עד 3 ימי עסקים. לאזורים מחוץ לגוש דן, הזמנות יסופקו תוך עד 5 ימי עסקים.

לאחר ביצוע ההזמנה, לקוח יקבל אישור בדוא”ל עם פרטי ההזמנה וחשבונית מס-קבלה, כולל מועד החלוקה הצפוי.

זמני האספקה אינם כוללים את יום ההזמנה, שבת וחגים.

ימי העסקים לקליטת ההזמנות הם א’ עד ה’ בין השעות 09:00 עד 16:00, והזמנות שנקלטו לאחר השעה 16:00 יחשבו כיום העסקים הבא.

המוצרים יימסרו למשתמש או למקבל ההזמנה מטעמו אך ורק בכתובת בה נקב המשתמש בהזמנה, ובכפוף להצגת תעודה מזהה על ידי מקבל ההזמנה כהוכחה לזהותו ולהיותו מעל גיל 18.

מוסכם בזאת כי המשתמש יבדוק את תכולת המשלוח בזמן קבלתו לוודא כי הוא תואם פרטי ההזמנה. המשתמש יבדוק את תכולת המשלוח עם קבלתו, ויוודא שההזמנה תואמת את אישור ההזמנה שנשלח אליו בעת הרכישה. במידה וישנה אי התאמה המשתמש יודיע לחברה על כך מיד דרך שירות לקוחות.

החברה לא אחראית לכל איחור באספקה ו/או אי-אספקה, שהם התוצאה של כוח עליון ו/או תוצאה של אירועים שאינם בשליטת החברה. כמו כן, החברה לא אחראית לעיכובים באספקת הזמנות על-ידי חברות השילוח החיצוניות לחברה.

ביטול הזמנה על-ידי החברה:

החברה רשאית, לפי שיקול דעתה הבלעדי, למנוע אספקת מוצרים אם תהיה סבורה כי נעשה ניצול לרעה של השירותים או מדיניות הזמנת המוצרים על-ידי משתמש. במקרה זה, למשתמש לא תהיה כל דרישה או תביעה בקשר לחסימת אספקת המוצרים.

החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל הזמנה בשל כל סיבה שהיא, גם אם המשתמש קיבל אישור דוא”ל על הרכישה. במקרים כאלה, החברה תודיע למשתמש על ביטול ההזמנה באמצעות דוא”ל או טלפון.

אין למשתמש זכות לתביעה כלפי החברה במקרה זה והוא לא יהיה זכאי לפיצוי. אך המשתמש יהיה זכאי להחזר מלוא התשלום שביצע.

הגבלת אחריות:

החברה לא תהיה אחראית לכל נזק ישיר או עקיף, הנובע מהפעולות הבאות:

רכישה המתבצעת באמצעות כרטיס אשראי ללא הסכמת בעליו,

רכישה באתר של קטין ו/או פסול דין,

כל פעולה באתר שנעשית על ידי צד שלישי שנכנס לאתר וגורם נזק.

החברה רשאית לבטל רכישה במקרים של עבירה על תנאי השימוש או במקרים שבהם נעשה שימוש לרעה בשירותיה.

המוצרים המוצעים למכירה באתר מכילים פרטים המסופקים על ידי היצרנים ו/או היבואנים שלהם. האחריות על המוצרים, איכותם וכל המידע הנלווה אליהם, כולל שמות היצרנים או היבואנים, טיבם ותכונותיהם, שייכת באופן בלעדי ליוצרי המוצרים ו/או היבואנים שלהם. החברה אינה אחראית לכל נזק, ישיר או עקיף, שייגרם למשתמש או לצד ג’ מכל סוג שהוא כתוצאה מרכישה, אספקה, הובלה, צריכת המוצרים או מכל מעשה שמתרחש.

שימוש בלתי ראוי באתר:

כל מי שיעשה שימוש לא ראוי באתר, יהיה מחויב לשפות ולפצות את החברה, בעלי האתר, מקימיו, מפעיליו או מנהליו, בגין כל תביעה, הוצאה או נזק מכל סוג שהוא, כולל הוצאות משפטיות, שייגרמו כתוצאה מהשימוש הבלתי ראוי, כפי שיידרש ממנו.

בעלות ושמירה על זכויות:

האתר מכיל תכנים שמוגנים על ידי זכויות יוצרים וסימנים מסחריים, שכולם נמצאים תחת בעלות החברה או בעלי הזכויות הרלוונטיים. כל מי שמבצע פעולות באתר לא רשאי לשנות, לפרסם, לשדר או להעביר, או להשתמש באתר או בחלק ממנו לכל מטרה חוץ מהמטרה של האתר עצמו.

השם “pinar” הינו בבעלות מלאה ובלעדית של החברה, ואין להעתיק או לשכפל את תוכן האתר למעט במקרים שניתנה רשות בכתב מראש מטעמה של החברה.

שינויים באתר והפסקת השירות:

הנהלת האתר רשאית לבצע שינויים במבנה, בעיצוב, ובכל חלק אחר הקשור לאתר ללא צורך בהודעה מראש.

כמו כן, הנהלת האתר רשאית להפסיק בכל עת את השירותים המוצעים באתר, לפי שיקול דעתה הבלעדי. היא רשאית גם לאגד את האתר כחברה נפרדת או להעביר את הבעלות בו לצד שלישי, וכל זאת בכפוף לתנאי תקנון זה.

דין וסמכות שיפוט:

כל סכסוך הנובע מתקנון זה ידון על פי הדין הישראלי בבית המשפט המוסמך בתל אביב, ישראל.

אני מאשר שאני מעל גיל 18

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות!